اطلاعیه: نشست تخصصی “مددکاری اجتماعی در سکونتگاه های غیررسمی”

نشست تخصصی موضوع “مددکاری اجتماعی در سکونتگاههای غیررسمی” ساعت ۱۴ الی ۱۶ روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه برگزار خواهد شد.

بنا به اعلام رئیس کارگروه مددکاری اجتماعی در سکونتگاههای غیررسمی انجمن در صحبت با روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی- در ادامه نشستهای تخصصی حوزه های مختلف مددکاری اجتماعی، در چهارشنبه هفته جاری چهارمین نشست تخصصی انجمن مددکاران اجتماعی با موضوع “مددکاری اجتماعی در سکونتگاه های غیررسمی” در سالن کنفرانس شرکت عمران و بهسازی شهری ایران از مجموعه وزارت راه و شهرسازی برگزار خواهد شد.

عباسعلی یزدانی، عضو هیات مدیره انجمن و مسول کارگروه مددکاری اجتماعی در سکونتگاههای غیررسمی، ضمن اعلام این خبر افزود: مطابق تفاهم نامه همکاری بین انجمن مددکاران اجتماعی و شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران این نشست تخصصی با حضور تعدادی از مدیران شرکت عمران و بهسازی و نیز اساتید و فعالان حوزه مددکاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

به گفته یزدانی، هدف از برگزاری این نشست مانند سایر نشستهای قبلی، بحث و تبادل نظر پیرامون نقش مددکاران اجتماعی در بافتهای فرسوده، مناطق حاشیه شهرها و سکونتگاه های غیررسمی است.

وی ادامه داد: در این نشست که پنجاه و پنجمین نشست شرکت عمران و یهسازی شهری در حوزه محدوده بافتهای فرسوده و سکونتگاههای غیررسمی است سه موضوع آسیب های اجتماعی در سکونتگاهها، سیاستگذاری اجتماعی در سکونتگاهها و مددکاری اجتماعی در سکونتگاهها موردبحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

مسول کارگروه مددکاری اجتماعی در سکونتگاههای غیررسمی از کلیه مددکاران اجتماعی دعوت کرد  که در این جلسه حضور فعالانه داشته باشند زیرا حضور کارشناسان، پیشکسوتان و فعالان مددکاری اجتماعی و سایر رشته های علوم اجتماعی و رفتاری در این گونه نشستها و گفت و شنود نظرات موافق و مخالف، علاوه بر تقویت فرهنگ گفتگو به ویژه گفتگوهای تخصصی، موجب ایجاد دانش تخصصی در حوزه های مختلف مددکاری اجتماعی خواهد شد.

این نشست در سالن کنفرانس شرکت عمران و بهسازی شهری به نشانی تهران- خ ولیعصر- بالاتر از میدان ونک- خ شهید خدامی- پلاک ۵۱ طبقه چهارم برگزار می شود.