همایش آسیایی مددکاری اجتماعی، ۱۸ تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹، هندوستان

همایش منطقه ای آسیااقیانوسیه مددکاری اجتماعی سال بعد، در هندوستان برگزار خواهد شد.

بنابراعلام وبسایت فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی بیست و پنجمین همایش منطقه ای مددکاری اجتماعی در سپتامبر ۲۰۱۹ در شهر بانگالور در استان کارناتاکای هندوستان برگزار می شود.

سریگانش ام وی، سخنگوی کمیته برگزاری این کنفرانس معتبر مددکاری اجتماعی، شعار و زمینه اصلی کنفرانس را “مشارکت مددکاری اجتماعی در راه ایجاد یک جامعه برابر” عنوان کرد و افزود: این یک فرصت بزرگ برای همه افراد درگیر در مددکاری اجتماعی اعم از دانشگاهیان، پژوهشگران، دانشجویان، سیاستگذاران و مددکاران اجتماعی فعال در بخشهای مختلف است تا بتوانند پاسخهای مددکاری اجتماعی به شرایط جامعه ها را با یکدیگر تبادل کنند، ایده هایشان را باهم در میان بگذارند و از هم بیاموزند.

این کمیته پیش بینی کرده است که حدود ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر که البته نیمی از آنها از کشورهایی غیر از هند هستند در این همایش شرکت کنند. یک پیش همایش هم در روز هفدهم سپتامبر در همان شهر انجام خواهد شد.

روری تروئل، دبیرکل دائمی فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی نیز در خصوص این گردهمایی علمی اظهار نمود: این کنفرانس برای همه مددکاران اجتماعی در سراسر جهان مهم است.

وی افزود: برخی از محبوبترین مدلهای مددکاری اجتماعی از هند و منطقه آسیااقیانوسیه تولید شده و این کنفرانس فرصتی برای یادگیری و به اشتراک نهادن اطلاعات برای مشارکت کنندگان خواهد بود و آنها می توانند یافته هایشان را به کشورشان منتقل کنند.

رئیس دوره ای فدراسیون، خانم سیلوانا مارتینز، نیز طی اظهار نظری اعلام کرد: من شخصا امیدوارم که بتوانم فرصت حضور در این گردهمایی را داشته باشم تا هم بتوانم از کار عظیمی که فدراسیون منطقه ای آسیااقیانوسیه انجام می دهد حمایت نمایم و هم دوستان و همکاران جدیدی را ملاقات کنم.

وی گفت: من از همین الان پیام تبریک خود را به همه سازمانها و افرادی که در اجرای این کنفرانس دست اندرکار هستند اعلام می کنم و معتقدم تلاشهای شما به تحقق جهانی حقوق بشر و ایجاد دنیای بهتر منجر خواهد شد.

گفتنی است کنفرانس منطقه ای هر دو سال یکبار در یکی از کشورهای عضو منطقه آسیا-اقیانوسیه برگزار می شود و هزینه ثبت نام در کنفرانس سال آتی بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار آمریکا خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت کنفرانس به نشانی زیر مراجعه نمایید:

https://apswc2019.com