همایش مددکاری اجتماعی و اخلاق اجتماعی هفته آینده در خوزستان برگزار می شود

همایش انجمن مددکاران اجتماعی ایران در استان خوزستان با شعار مددکاری اجتماعی و اخلاق اجتماعی  ٢۶ اردیبهشت در اهواز خوزستان برگزار می شود.
انجمن مددکاران اجتماعی ایران- خانم طیبه جعفرى مسئول انجمن مددکاران اجتماعی ایران در استان خوزستان و دبیر همایش، ضمن اعلام این مطلب افزود: این همایش که با همکارى سازمانهاى مرتبط و جامعه ى مددکارى اجتماعى خوزستان برگزار می شود می تواند شروع خوبى براى معرفى هر چه بیشتر خدمات اجتماعى و مددکاری اجتماعى در این استان باشد.

وی از دعوت از مدیران ارشد ملی و استانی و اساتید دانشگاه در این همایش خبر داد و گفت: باعث افتخار است که جناب آقای موسوى چلک، رییس انجمن مددکاران اجتماعى ایران و دکتر سام آرام استاد به نام مددکاری اجتماعی و دارنده نشان سلامت اجتماعی مهمانان این همایش خواهند بود.

این مددکار اجتماعی اضافه کرد: شعار اخلاق اجتماعی شعار امسال انجمن مددکاران اجتماعی ایران است و سعی خواهیم کرد از ابزارهایی مانند همایش و نشستها برای حساس کردن مردم و مسئولین نسبت به وخامت شاخص اخلاق اجتماعی در کشور استفاده کنیم.

جعفری ادامه داد: استان خوزستان با دارا بودن حدود هزار فارغ التحصیل مددکارى اجتماعى می توانند در حوزه ى اجتماعى استان و کاهش اسیبهاى اجتماعى نقشى موثر داشته باشد اما از این ظرفیت قابل توجه برای توسعه اجتماعی استان استفاده مطلوب صورت نگرفته است. در این گردهمایی بسیاری از دانشجویان و فارغ التحصیلان مددکاری اجتماعی حضور خواهند داشت و از این جهت فرصت مناسبی برای ارائه پیام مددکاری اجتماعی و نیز ایجاد شبکه های حرفه ای بین مددکاران اجتماعی استان فراهم خواهد شد.

مسئول انجمن مددکاران اجتماعی ایران در استان خوزستان ابراز امیدواری کرد که این همایش که به بهانه روز مددکار اجتماعی تدارک دیده شده و اولین همایش مستقل انجمن در استان خوزستان است بتواند مسئولین را نسبت به این حرفه حساس تر کند.

لازم به ذکر است همایش مذکور در روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۷ از ساعت ۹:۰۰ لغایت ۱۴:۰۰ در سالن همایشهای آب و برق واقع در گیت بوستان اهواز برگزار خواهد شد.