پرفسور مالکوم پین، سخنران ویژه چهارمین کنگره بین المللی مددکاری اجتماعی در ایران

پرفسور مالکوم پین، مهمان و سخنران ویژه سی و ششمین کنگره روز ملی مددکار اجتماعی و چهارمین کنگره بین المللی مددکاری اجتماعی ایران خواهد بود.

این خبر شب یکشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ در برنامه نشست صمیمی رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با جامعه مددکاری اجتماعی کشور مطرح شد.

دکتر موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران در این جلسه آنلاین که با همت انجمن و به میزبانی دکتر امیر مغنی باشی برگزار شده بود، ضمن دعوت از همه مددکاران اجتماعی کشور برای حضور و مشارکت در این گردهمایی علمی اعلام کرد که از اساتید متعددی در طراز جهانی برای سخنرانی در این همایش دعوت به عمل آمده است. از جمله، دکتر مالکوم پین، استاد برجسته و نظریه پرداز مشهور مددکاری اجتماعی دعوت انجمن برای حضور را پذیرفته است.

پرفسور مالکوم پین، استاد بین المللی مددکاری اجتماعی از کشور انگلستان است و از او کتابهای مرجع متعددی منتشر شده که از میان آنها “مددکاری اجتماعی و مراقبت اجتماعی” (ترجمه خانم زواره ای) و “نظریه مددکاری اجتماعی” (ترجمه دکتر الهیاری و دکتر بخشی نیا) در ایران به فارسی ترجمه شده است.

دکتر پین، سال گذشته و در جریان جشن روز مددکار اجتماعی دهمین نشان سلامت اجتماعی کشور را از انجمن مددکاران اجتماعی ایران دریافت کرد.

چهارمین کنگره بین المللی و سی و ششمین همایش روز مددکار اجتماعی با عنوان “مددکاری اجتماعی و ادغام اجتماعی” در روز چهارشنبه ۴ اسفندماه ۱۴۰۰ در نشانی https://vi-room.ir/r/SWconference برگزار خواهد شد.

روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران