معرفی مددکاری اجتماعی ایران در همایش کشور آذربایجان + تصاویر

چهارمین کنفرانس توسعه مددکاری اجتماعی در کشورهای پس از اتحاد جماهیر شوروی در تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ در باکو آذربایجان برگزار شد. در این کنفرانس علمی نمایندگانی از کشورهای مختلف اتحاد شوروی سابق و نیز اساتید مددکاری اجتماعی از کشورهای ایالات متحده، آلمان، اسکاتلند و … حضور داشتند.

یکی از مهمانان ویژه این کنفرانس، خانم دکتر آناماریا کامپانیانی  Annamaria Campanini رئیس انجمن بین المللی مدارس (IASSW) بود.

در این مراسم نمایندگان انجمن مددکاران اجتماعی ایران با ارائه مقاله ای با موضوع “استراتژی های آینده آموزش در مددکاری اجتماعی در جهان” و گزارشی از وضعیت مددکاری اجتماعی در ایران در این کنفرانس حضور پیدا کردند.

در حاشیه این مراسم، دیدارهای دوجانبه ای بین رئیس انجمن با خانم دکتر کامپانیانی، رئیس انجمن بین الملی مدارس، رئیس انجمن آذربایجان، روسیه، مولداوی و برخی از مدیران و متخصصین مددکاری اجتماعی این کشور برگزار شد و پیرامون مددکاری اجتماعی در ایران و جهان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

بازدید از برخی مراکز حوزه اجتماعی مانند مرکز رفاه خانواده، مرکز جامع توانبخشی و برخی دیگر از مراکز تخصصی حوزه اجتماعی از دیگر برنامه های این سفر دوروزه بود.

گزارش تصویری: