هیچ گاه تشنه نیاز جنسی از منزل خارج نشوید

هیچ گاه تشنه نیاز های جنسی از خانه خارج نشوید
نویسنده :سید حسن موسوی چلکتاریخ:سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱-۱۰:۴۳ ق.ظ.
هیچ گاه تشنه نیاز جنسی از خانه خارج نشوید.
  یکی از مهمترین نیاز های انسان، نیاز های جنسی است که در این زمینه در دین مبین اسلام  ازدواج زن و مرد پیش بینی شده و بر تشکیل خانواده و ازدواج تاکید و توصیه زیادی نیز شده است.تشکیل خانواده و ازدواج کارکرد های مختلفی دارد که یکی از مهمترین آن تامین نیاز های جنسی از طریق مشروع است.
یکی از مشکلاتی که در کشور ما در این زمینه وجود دارد «تابو بودن» مسایل جنسی است و این مسئله موجب شده تا اطلاعات مردم در خصوص مسایل جنسی بسیار کم باشد. این که همه مسایل حنسی را رابطه جنسی در نظر بگیریم اشتباهی فاحش است و شاید همین مسئله هم موجب شده تا  صحبت کردن در این حوزه سخت و دشوار باشد.اما زوجین این نکته را مد نظر داشته باشند که همان خدایی که ارتباط نامشروع را حرام کرده ارتباط مشروع را حلال کرده است لذا حلال خدا را نباید بر خود حرام کرد.
عدم رضایت از روابط زناشویی موجب می شود تا روابط بین زوجین  به اصطلاح« سرد » شود و این سردی در سایر حوزه های ارتباطی نیز تاثیر گذار است.در کارکرد های این افراد در نقش های مختلف  که می پذیرند، تاثیر منفی می گذارد. حتی در کیفیت  ارتباط با فرزندان نیز تاثیر گذار است.سوء ظن ها را ایجاد می کند، ممکن است روابط فرازناشویی را افزایش دهد، اختلافات خانوادگی را افزایش می دهد، روی ارتباط جنسی زوجین تاثیر منفی خواهد گذاشت، ممکن است زمینه بروز برخی اختلالات را فراهم کند، خانه گریزی  زوجین بویژه مردان را در پی داشته باشد، زمینه گرایش افراد به آسیسب های اجتماعی دیگر را فراهم کند، طلاق را به دنبال داشته باشد، انواع خشونت ها را در خانواده ها افزایش دهد، چشم چرانی، مزاحمت های خیابانی، عدم اعتماد  بین زوجین، دروغگویی و … نیز از دیگر آثار عدم رضایت است.
این در حالی است که رضایت زناشویی در داشتن خانواده ای سالم، با نشاط، مسئولیت پذیر، و …بسیار موثر است.حال با توجه به شرایط  اشاره شده بهتر این است که زوجین هیچ گاه که تشنه نیاز های جنسی از منزبل خارج نشوند چرا که عواقب آن ناگوار است.