پیام مهم دبیرکل فدراسیون برای مددکاران اجتماعی ایران به مناسبت ماه جهانی مددکار اجتماعی

روری تروئل از گزارش انجمن مددکاران اجتماعی ایران از اقداماتی که به مناسبت ماه جهانی و روز ملی مددکاری اجتماعی در سراسر کشور و سازمانهای مختلف انجام شده است تقدیر کرد و از مددکاران اجتماعی ایران در رابطه با وقایع اخیر سیاسی و نظامی در منطقه حمایت کرد.

وی در واکنش به گزارش انجمن نوشت، “من به تازگی گزارش را خوانده ام و از آنچه به دست آمده شگفت زده شده ام. انجمن شما همچنان نمونه ای از یک ستاره درخشان برای دیگران است و گزارش شما در سراسر خانواده حرفه ای ما در سراسر جهان پخش می شود.”

دکتر روری تروئل

وبسایت فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی نیز با تأکید بر رئوس فعالیتها و بازتاب قدردانی انجمن ایران از سازمانهای اجتماعی ایران، لینک گزارش ایران را در وبسایت و صفحات مجازی فدراسیون منتشر کرده است.

دکتر تروئل همچنین نوشت: “من از خطر فزاینده پیشروی سیستم های ژئوپلیتیکی با تشدید نظامی طی روزهای اخیر بین برخی از کشورهای غربی و ایران آگاه هستم.

در حال حاضر این مهم است که بگوییم فدراسیون با افتخار، ایران را به عنوان یک عضو در آغوش می گیرد. همه ما در فدراسیون مفتخریم که به عنوان بخشی از جامعه مدنی، همچنان به سنت های متنوعی که فدراسیون با آن ساخته شده است احترام کامل می گذاریم و در عین حال اتحادمان را حفظ کرده ایم. این وضعیت ژئوپولتیک به هر شکلی که پیش برود، لطفا بدانید و به یاد داشته باشید که مددکاری اجتماعی بالاتر از این سیاستهای تفرقه انگیز و کنترل کننده است و ما در کنار مددکاران اجتماعی در ایران و همه مددکاران اجتماعی در هر کشور دیگری خواهم ماند.”

 

لینک گزارش اقدامات مددکاران اجتماعی ایران به مناسبت روز جهانی در وبسایت فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی 

https://www.ifsw.org/wp-content/uploads/2024/04/Iran-1_10766239753.pdf