نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در کمیته امداد اردبیل

نمایشگاه و کار گاه های تخصصی پیشگیری از اعتیاد باهمکاری نهاد های مختلف در کانون فرهنگی_تربیتی ولایت کمیته امداد منطقه ۲ اردبیل در حال برگزاری است.
در کارگاه های آموزشی، نمایندگان سازمان های مختلف از جمله معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ، معاونت پیشگیری ازجرم دادگستری ، مرکز بهداشت شهرستان و سازمان بسیج پزشکان استان نیز حضور خواهند داشت.
به گفته فولادزاده، مدیر این نمایشگاه تخصصی ، در این نمایشگاه علاوه بر نمایش بردهای فرهنگی آموزشی و تصاویر اجتماعی مربوط به اعتیاد، مطالب علمی و مهارتی مرتبط با حوزه اعتیاد و خانواده توسط کارشناسان نهادهای مربوطه برای عرضه به مراجعین محترم تهیه شده است.
فولاد زاده که عضو انجمن مددکاران اجتماعی استان نیز هست اعلام داشت: همزمان با برگزاری این نمایشگاه، کارگاه های پیشگیری از اعتیاد با همکاری مربیان و دعوت از اساتید مختلف در حوزه اعتیاد برای دو گروه هدف زنان سرپرست خانواده و دانش آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان تحت پوشش منطقه برگزار می گردد.
نماینده انجمن مددکاران اجتماعی ایران در استان اردبیل باحضور در این نمایشگاه آمادگی این انجمن را در کمک به تقویت محتوا و کیفیت برنامه های کمیته امداد اعلام نمود.
لازم به ذکر است این نمایشگاه از روز ۱۶ الی ۳۰ آذرماه از ساعت ۹ الی ۱۴  در محل کانون فرهنگی تربیتی ولایت کمیته امداد منطقه (۲) برقرار و ورود برای عموم مراجعین آزاد است.