جشن روز مددکار اجتماعی در مازندران برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز مددکار اجتماعی در استان مازندران امسال با همکاری انجمن مددکاران اجتماعی مازندران و سازمان بهزیستی در روز سه سشنبه مورخ ۷/۳/۹۲ برگزار گردید.

هوشنگ نجفی رئیس انجمن مددکاران اجتماعی شعبه استان مازندران اعلام کرد: در این مراسم که جمعی از مسئولین استانی، مددکاران اجتماعی سازمان ها و نهاد های اجتماعی، کارکنان و مددکاران اجتماعی سازمان بهزیستی و همچنین اعضای انجمن مددکاران اجتماعی مازندران حضور داشتند، ابتدا گروه یاس نو از انجمن ناشنوایان شهرستان قائمشهر به اجرای برنامه پرداخت. سپس مولودی خانی به مناسبت ولادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) اجرا شد.

وی افزور: استقبال عمومی نسبت به مراسم سال گذشته بیشتر بوده و همین موضوع موجب شد که به ناچار برنامه این مراسم دستخوش تغییراتی شود. لذا پس از مولودی خوانی، به جایگاه فراخوانده شدم و بیانیه ای در ده بند برای حاضرین قرائت نمودم.

نجفی ادامه داد: سخنرانی آقای روح اله ردائی مدیرکل محترم سازمان بهزیستی مازندران و توصیف و تجلیل ایشان از جایگاه مددکاری و نقش مددکاران اجتماعی از جمله برنامه های این همایش بوده است. در ادامه این مراسم لوح تقدیر و جوایز به مددکاران نمونه، همچنین مددکاران اجتماعی بازنشسته اهدا شد.

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی شعبه مازندران در ادامه اعلام کرد: یکی از شاعران مطرح استان نیز به قرائت شعر پرداخت و در ادامه مراسم جشن یکساله شدن انجمن مددکاران اجتماعی شعبه استان مازندران، با حضور مددکاران و اعضای هسته اصلی این انجمن برگزارگردید.

وی ادامه داد: در این جلسه به پاس حمایت ها و پشتیبانی های مدیرکل محترم سازمان بهزیستی مازندران و خانم دکتر فاطمی معاون محترم اجتماعی این سازمان از انجمن، هدیه ای نیز از سوی انجمن مددکاران اجتماعی به این دو شخصیت اهدا شد و اعضای هسته مرکزی انجمن نیز با دریافت تقدیرنامه و هدیه مورد تشویق قرار گرفتند. ضمنا” آقای ردائی یک بار دیگر حمایت همه جانبه خود را برای بالنده شدن هرچه بیشتر این انجمن اعلام نمودند.

جهت مشاهده تصاویر این جشن اینجا را کلیک کنید.

منبع: روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران