شرکت حامد علمایی در مراسم روز جهانی مددکاری اجتماعی در تایلند

حامد علمایی، عضو هیات مدیره و مسئول امور بین الملل انجمن مددکاران اجتماعی ایران در پانزدهمین همایش منطقه ای اوراسیا که به مناسبت روز جهانی مددکاری اجتماعی در کشور تایلند برگزار شده بود شرکت کرد.

روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران- حامد علمایی به عنوان نماینده انجمن ایران و نیز عضو کمیته سازمان ملل فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی در همایش منطقه ای روز جهانی مددکاری اجتماعی شرکت کرد.

وی در این دیدار با افراد اثرگذار منطقه در این حرفه دیدار کرد و ضمن توضیح ظرفیت های صنفی، قانونی و علمی مددکاری اجتماعی ایران آنها را برای حضور و همکاری با موسسات، پژوهشگران و دانشگاهیان ایرانی تشویق نمود.

علمایی در این سفر، با روسای انجمن های بلاروس، ارمنستان، مالزی، بنگلادش، مغولستان، اندونزی، فیلیپین و کره جنوبی و نیز پروفسور آناماریا کمپانینی رئیس انجمن بین المللی آموزشگاه های مددکاری اجتماعی (IASSW) نیز دیدار و پرچم منقش به آرم انجمن مددکاران اجتماعی ایران را به انها هدیه داد.

مسئول روابط بین الملل انجمن همچنین از دانشگاه تاماسات، یکی از دانشگاههای اصلی در آموزش مددکاری اجتماعی در تایلند، دفتر انجمن تایلند و چند فیلد تخصصی در حوزه کودکان بی سرپرست و مهاجرین بازدید کرد و در جلسات تخصصی در حوزه های مختلف از جمله نقش مددکاران اجتماعی در کار با افراد درگیر در تجارت جنسی که یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی این کشور است حضور یافت.

روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران