نشست مددکاران اجتماعی استان کرمان

مددکاران اجتماعی استان کرمان طی نشستی ظرفیتهای انجمن مددکاران اجتماعی استان را بررسی کردند و نقشه راه مددکاری اجتماعی در این استان را مورد بحث قرار دادند.

به گفته منیره بلوچی مسئول انجمن مددکاران اجتماعی در استان کرمان در این نشست که روز  سه شنبه ۲۴ شهریور در دانشگاه علمی کاربردی بهزستی کرمان برگزار شد مدیرکانون کلینکهای مددکاری اجتماعی استان، جمعی از مددکاران اجتماعی و اعضای انجمن حضور داشتند.ok2 Untitled

بلوچی اظهار داشت: این نشست از نظرات مددکاران اجتماعی باتجربه استان انجمن بهره بسیار بردیم و نقطه نظرات کلیدی و مفیدی مطرح شد.

وی افزود: جمع بندی مطالب و پیشنهادات حاضرین در نشست انجام شده و در ادامه در جهت پیشبرد بهتر برنامه های انجمن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مسئول انجمن در استان کرمان گفت: ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده، تبیین برنامه های انجمن در کرمان، تشریح ظرفیتهای استان در حوزه مددکاری اجتماعی و بررسی مولفه های تعریف جدید مددکاری اجتماعی جزو مهمترین رئوس این نشست بود.

بنا به اظهار بلوچی این نشست ها مستمر خواهد بود و برگزاری یک همایش با موضوع یکی از مولفه های تعریف مددکاری اجتماعی در دستور کار انجمن این استان در آینده نزدیک قرار دارد.

در انتهای این نشست از سرکار خانم سهیلا آریایی نژاد به عنوان یکی از فعالان خوش نام استان در حوزه اجتماعی تقدیر به عمل آمد.