بیست و ششمین همایش مددکاران اجتماعی ایران

به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز مددکار اجتماعی بیست و ششمین همایش کشوری انجمن مددکاران اجتماعی ایران با موضوع ((مددکاری اجتماعی در افق سال۱۴۰۴ایران)) در تاریخ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ با مشارکت سازمان ها و تشکل های مرتبط با حوزه مددکاری اجتماعی در محل تالار ایوان شمس واقع در تقاطع کردستان و جلال آل احمد معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می شود.

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران از برگزاری همایش «مددکاری اجتماعی در افق ایران »۱۴۰۴ در ۲۵ خرداد ماه خبر داد. سید حسن موسوی چلک رییس انجمن مددکاری اجتماعی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این که ظرفیت های مددکاری اجتماعی در چشم انداز توسعه کشور بسیار بالاست، افزود: باید به جامعه این آگاهی را بدهیم که مددکاری اجتماعی تنها مهر برگه فیش مستمری نیست، بلکه ظرفیت های بسیاری در چشم انداز توسعه کشور نیز دارد.

وی از برگزاری همایش «مددکاری اجتماعی در افق ایران ۱۴۰۴ »در ۲۵ خرداد خبر داد و تصریح کرد: این همایش نیز با هدف بررسی و شناسایی ابعاد مختلف مددکاری اجتماعی و ایجاد ارتباط مستمر و مثبت میان مردم جامعه و این افراد برگزار می شود.

موسوی چلک همچنین اظهار داشت: دومین کنفرانس مددکاری اجتماعی ایران نیز ۵و۶ مرداد در گناباد برگزار خواهد شد.

رییس انجمن مددکاری اجتماعی ایران در ادامه با اشاره به محورهای این همایش یادآور شد: مددکاری اجتماعی و سیاست اجتماعی،مددکاری اجتماعی و مدیریت اجتماعی، مددکاری اجتماعی و آسیبهای اجتماعی، مددکاری اجتماعی و آینده نگری اجتماعی از محورهای اصلی این همایش است.

وی در پایان گفت: مددکاران اجتماعی، صاحبنظران، اساتید دانشگاه و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت www.icsw.ir مراجعه کنند.