جزئیات کنفرانس امور اجتماعی در برنامه هفتم توسعه + برنامه نشست

کنفرانس ملی امور اجتماعی در برنامه هفتم توسعه در دو روز (سه شنبه ۲۸ و چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه ۹۹) به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

این کنفرانس که شامل جلسه افتتاحیه و اختتامیه و ۱۸ نشست تخصصی خواهد بود که در اتاقهای جداگانه مجازی و با حضور سخنرانان و مدعوین انجام خواهند شد.

در جلسه افتتاحیه این نشست، برخی از مقامات کشوری حوزه اجتماعی از جمله آقای مرتضی بختیاری ، رئیس کمیته امداد امام، سردار مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، دکتر حسینی، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، دکتر عباسی ، معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی حقوق کودک و دکتر عیسی زاده، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان رده بالای اجرایی این حوزه از نیروی انتظامی، معاونت حقوقی ریاست جمهوری، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه حاضر خواهند بود.

گزارش مهم و معتبری در حوزه تحلیل وضعیت اجتماعی ایران با تمرکز بر تعادل منطقه ای و توصیه هایی برای برنامه هفتم نیز از سوی موسسه بین المللی داده پردازی نقش کلیک تهیه شده که جزئیات آن در این نشست ارائه خواهد شد.

همچنین همانگونه که در محورهای کنفرانس اعلام شده بود نشست های تخصصی در حوزه های ۱۲ گانه مدیریت شهری و بازآفرینی محلات ناکارآمد شهری، سالمندی، آموزش و پرورش، پیشگیری از وقوع جرم، اعتیاد، مسائل جمعیتی، سلامت روانی و اجتماعی، سرمایه اجتماعی، تعاون- رفاه و تأمین اجتماعی، توانبخشی، محرومیت- فقر و عدالت اجتماعی، کودکی و نوجوانی، آسیب های اجتماعی، امنیت عمومی و اجتماعی، مدیریت بلایا و بحرانها و رسانه و فضای مجازی به صورت ارائه مقالات و سخنرانی ها صورت خواهند گرفت.

کلیه نشست های این کنفرانس علمی دور روزه به صورت رایگان و بر روی پلتفرم وبینارپلاس به نشانی و گذرواژه های زیر بین ساعت های ۸:۳۰ لغایت ۱۸:۰۰ روزهای سه شنبه و چهارشنبه قابل دسترسی خواهد بود:

http://panel.webinarplus.ir/join

گذرواژه سالن عمومی (افتتاحیه و اختتامیه): f317n

گذرواژه سالن شماره یک: al4d7

گذرواژه سالن شماره دو: ۹i1e7

گذرواژه سالن شماره سه:  ۴nven

 

دانلود برنامه کامل_کنفرانس آنلاین امور اجتماعی (PDF)

روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران  و دبیرخانه کنفرانس ملی امور اجتماعی در برنامه هفتم توسعه