دومین فراخوان عمومی نقد عملکرد انجمن مددکاران اجتماعی ایران

دومین فراخوان عمومی برای نقد عملکرد انجمن مددکاران اجتماعی ایران در سال ۱۳۹۷ اجرا می شود.

سید حسن موسوی چلک در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از راههای موفقیت و بهبود عملکرد نقد عملکرد است تا از این طریق ضمن شناسایی نقاط  قوت و ضعف، بتوانیم با اخذ پیشنهادات و راهکار های مختلف برای بهبود و ارتقاء عملکرد این انجمن گام های موثرتری برداریم. لذا با ارایه این فراخوان در سطح ملی می خواهیم که اساتید، پیشکسوتان, اعضای انجمن، دانشجویان و اساتید و صاحب نظران سایر رشته های مرتبط از قبیل علوم اجتماعی، رفاه اجتماعی، برنامه ریزی اجتماعی، سیاست اجتماعی، روانشناسی، مشاوره، حقوق و …  فعالین بخش های غیر دولتی با ارایه دیدگاه هاتی خود با ما کمک کنند تا بر اساس اساسنامه انجمن، عملکرد بهتری داشته باشیم.

عضو هیات رییسه منطقه آسیا و اقیانوسیه فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی افزود: از نقد کارشناسانه و منصفانه  عملکرد انجمن استقبال می کنیم چرا که بر این باوریم این بهترین فرصت برای ماست تا متوجه شویم که دیگران در باره عملکرد ما چگونه ارزیابی می کنند.این ما را با ایده های جدید آشنا خواهد کرد، در تعیین  استراتژی ها  مناسب از این دیدگاه ها استفاده می کنیم و برنامه های مان را با توجه به این نظرات اصلاح و بازنگری می کنیم.

کمیسر اخلاق فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی گفت: انجمن مددکاران اجتماعی ایران قدمتی حدود ۵۷ سال دارد و از شش سال قبل  عضو فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی شده است.در ایران هم در عرصه سیاستگذاری اجتماعی تعامل بسیار خوبی با تمام قوا و مراجع سیاستگذار دارد و تمام فعالیت های خود را در چارچوب قوانین ومقررات جاری کشور انجام می دهد.

به گفته وی، برگزاری « اولین  کنفرانس بین المللی ۶۰ سال مددکاری اجتماعی در ایران » فرصتی ایجاد  کرد تا جامعه جهانی ظرفیت های این رشته را در ایران بشناسد و به همین دلیل در طول سال جاری در چندین نشست بین المللی علمی در حوزه مددکاری اجتماعی  و محمع عمومی فدراسیون جهانی نمایندگانی از ایران حضور داشتند و خوش درخشیدند و تا پایان سال هم در چندین برنامه دیگر دعوت شده وحضور پیدا خواهند کرد تا اقدامات ایران  در حوزه سیاستگذاری اجتماعی، اجرایی و ..  در جهان معرفی شود. بدون شک این ارتباطات کمک خواهد کرد تا تجارب متقابل منتقل شود.

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران در پایان از همه اساتید وصاحب نظران در خواست کرد که با نقد خود بر عملکرد انجمن ما را در بهتر عمل کردن کمک کنند و تا پایان آذر ماه سال جاری دیدگاه های خود را از طریق ایمیل  یا فاکس و …. ارسال کنند.

 

گزارش عملکرد سه ماهه اول ۹۷

گزارش عملکرد سه ماهه دوم ۹۷

عملکرد انجمن تا انتخابات هیات مدیره ۱۳۹۶

 

برای ارسال نقد و نظرهای خود می توانید از مسیرهای زیر اقدام نمایید:

شماره فکس: ۰۲۱۶۶۵۶۱۶۶۹

ایمیل: info@socialwork.ir

پیامک:

۳۰۰۰۶۳۸۵۶۳