روابط مثبت مددکار و مددجو موانع کار در بهزیستی را از بین می‌برد

سازمان بهزیستی
سازمان بهزیستی

استاندار البرز گفت: کار در بهزیستی توأم با لحظه‌هایی شاد و غم انگیز است و تنها عشق بین مددکار و مددجو است که تمامی موانع را از میان برمی دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مهندس سیدطاهر طاهری، روز گذشته در مراسم معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان البرز در سالن میلاد کرج با تاکید بر اینکه تمامی مسئولان باید نسبت به فعالیت‌های بهزیستی آگاه باشند، گفت: برخی از مسئولان هنوز به فعالیت‌های بهزیستی اشراف ندارند و این سازمان را با محیط زیست اشتباه می‌گیرند، در حالیکه رسالت فعالان عرصه بهزیستی سنگین است و همه مسئولان باید در جریان روند فعالیت‌های بهزیستی قرار داشته باشند.

وی افزود: مددکاری در بهزیستی امری دشوار است و تنها این عشق و علاقه خدمتگزاری به هم نوعان است که می‌تواند لذت سختی ها را به شیرینی مبدل سازد و برقراری ارتباط مثبت و صمیمانه بین مددکار و مددجو موجب تحقق بخشیدن به اهداف سازمان نیز خواهد بود.

طاهری یادآور شد: پرداختن به امور شیرخوارگان تا سالمندان در همه سنین، رسیدگی به مهدها و مراکز درمانی، شنوایی سنجی، مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تا ایزوله‌ها و…بخشی از خدمات گسترده و جهان شمول فعالان این عرصه است.

استاندار البرز در پایان با بیان اینکه بهزیستی بهترین محل خدمت برای مردم است و کارکنان شاغل در این مجموعه بزرگترین عبادات را مشمول حال خود می کنند، گفت: فعالان در سازمان بهزیستی گاه شاهد صحنه‌های شاد شاد همانند سپردن یک فرزند بی سرپرست به آغوش خانواده و گاه با صحنه‌هایی کاملاً غم انگیز همچون بچه‌های ایزوله روبرو هستند در این بین مددکارانی موفق هستند که در تمامی این لحظه‌ها پا به پای مدجو طی طریق کند و در تمامی لحظات همراه او باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا