مددکاری رابطه مستقیم با کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد

آسیب های اجتماعی
آسیب های اجتماعی

قاضی ناظر بر زندان مرکزی زاهدان گفت: جایگاه مهم و ویژه مددکار و مددکاری در جامعه بر هیچکس پوشیده نیست و مددکاری رابطه مستقیم با کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، کاظم برزش‌آبادی ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور مددکاران زندان مرکزی زاهدان برگزار شد بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های ناشی از بازداشت موقت و حبس در زندان‌ها تاکید کرد.

وی ضمن قدردانی از خدمات ریاست و پرسنل زندان عنوان کرد: جایگاه مهم و ویژه مددکار و مددکاری در جامعه بر هیچکس پوشیده نیست و مددکاران در خدمت آندسته از افرادی هستند که بنا به تشخیص مرجع قضایی در بازداشت موقت و یا تحمل حبس بسر می‌برند.

این مسئول ادامه داد: باید با جلب اعتماد بدنبال رفع مشکلات آنان براساس چارچوب قانون باشید و با پیگیری به موقع و ارجاع درخواست‌ها و ارجاع مشکلات قضایی به مراجع قضایی موجبات تسریع در حل پرونده‌های مددجویان را فراهم آورید.

رئیس اداره زندان مرکزی زاهدان نیز از مساعدت رئیس کل دادگستری و همچنین استقرار دفتر قاضی ناظر در زندان مرکزی به منظور دسترسی و تسریع در حل مشکلات مددجویان و خانواده‌های آنان تقدیر و تشکر و گزارشی از هشت ماهه ابتدای سال جاری در حوزه شورای طبقه بندی ارائه کرد.

محمدحسین خسروی اذعان داشت: به منظور رسیدگی و تسریع در حل مشکلات مددجویان مسئولان دوایر اداری زندان با اتفاق ریاست زندان بصورت اتاق به اتاق با مددجویان نشست صمیمی دارند که در این نشست‌ها با شنیدن مشکلات مددجویان در حیطه‌های قضایی، بندهای محل نگهداری و  تلاش می‌شود تا با تدبیر مناسب مشکلات مرتفع شود.

منبع: خبرگزاری فارس