نخستین جشنواره پژوهش برتر مددکاری اجتماعی ۲۵ آذرماه برگزار می شود

دبیر اجرایی جشنواره پژوهش برتر مددکاری اجتماعی گفت: نخستین جشنواره پژوهش برتر مددکاری اجتماعی در ایران همزمان با روز ملی پژوهش (۲۵ آذرماه) درمجموعه فرهنگی قلهک برگزار می شود.

ˈغزاله مسعودیˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، هدف از برگزاری این جشنواره را بستر سازی و ترغیب مددکاران اجتماعی به انجام پژوهش در بخش های حرفه ای مختلف و ارتقا سطح علمی مددکاری اجتماعی در ایران عنوان کرد.

این کارشناس ارشد مددکاری اجتماعی تصریح کرد: این جشنواره در نظر دارد توجه سازمان های مرتبط با مددکاری اجتماعی را به ضرورت پژوهش در این حوزه بیش از پیش جلب کند.

مسعودی گفت: این جشنواره موجب آشنایی آنها با عرصه های نوین پژوهش و آگاهی از اولویت های پژوهشی سازمان های فعال درحوزه مددکاری اجتماعی را فراهم می کند.

وی افزود: پژوهشگران علاقه مند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت انجمن علمی مددکاری اجتماعی ایران به آدرس www.swi.ir مراجعه کنند.

مسعودی گفت: جشنواره پژوهش برتر مددکاری اجتماعی توسط انجمن علمی مددکاری اجتماعی با همکاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، سازمان بهزیستی کشور، ستاد مبارزه با مواد مخدر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، صندوق کودکان سازمان ملل متحد، دفتر مقابله با مواد و جرم سازمان ملل متحد، انجمن حمایت از حقوق کودکان، خانه خورشید و مرجع ملی حقوق کودک برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا