نشست صمیمانه هیات مدیره انجمن با هیات علمی و دانشجویان علامه طباطبائی

هیات مدیره انجمن مددکاران اجتماعی ایران، عصر دیروز در نشستی صمیمانه با اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی مددکاری اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی شرکت کردند.

این نشست که به پیشنهاد انجمن و در راستای تقویت روابط درون بخش های مختلف حرفه مددکاری اجتماعی برپا شده بود از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز شد و حدود چهارساعت به طول انجامید.

دکتر حمیده عادلیان دارسی، مدیر گروه مددکاری اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی، ضمن خیرمقدم توضیح کوتاهی پیرامون لزوم گفتگوهایی از این دست ارائه داد.

در ابتدای نشست، بیانیه جهانی اخلاق حرفه ای مددکاری اجتماعی مرور شد و دکتر موسوی چلک به عنوان کمیسر اخلاق فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی توضیحاتی درباره روند نگارش این سند و مسئولیت هایی که برای بومی سازی و ترویج بیانیه های اخلاقی وجود دارد مطرح نمود.

در ادامه اساتید و دانشجویان به چالش هایی که در مددکاری اجتماعی ایران وجود دارد پرداختند و سوالاتی درباره انجمن و فعالیت های آن و نیز رخدادهایی که در سالهای اخیر در این حرفه وجود داشته اند مطرح کردند که دکتر موسوی چلک و اعضای هیات مدیره به آنها پاسخ دادند.

در انتها، پیشنهادهایی از سوی نمایندگان انجمن خطاب به دانشجویان و اساتید این دانشکده برای مشارکت بیشتر و همکاری نزدیک تر با انجمن و ایجاد کارگروه های مشترک ارائه گردید.

روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران

تصاویر/