آیین نکوداشت “دکتر سیف اله سیف الهی” در خانه اندیشمندان علوم انسانی

آیین نکوداشت دکتر سیف اله سیف اللهی هفته آخر آبان در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می شود.

دکتر سیف اله سیف اللهی استاد بازنشسته دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی و در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران است و برخی مراکز علمی و پژوهشی فعالیت دارد. وی دارای آثار متعدد تألیفی و ترجمه ای است و چندین کتاب در حوزه جامعه شناسی و توسعه داشته است. کتابهای جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران، جامعه شناسی اقتصادی-اجتماعی ایران و مبانی جامعه شناسی از جمله مهمترین تألیفات ایشان است.

وی دانش آموخته ی دانشگاه های تهران، میشیگان و ادینبورگ، محقق و مدرس مطالعات توسعه، گروه های قومی، مسایل توسعه و مسایل اجتماعی ایران است. 

او همچنین مدیر پژوهشکده ی جامعه پژوهی و برنامه ریزی المیزان و موسسه انتشارات جامعه پژوهان سینا است و بیش ترین وقت خود را به راه اندازی و انتشار فصلنامه تخصصی «جامعه پژوهی»، تالیف کتاب های خود و ارایه ی مشاوره های پژوهشی به سازمان ها و موسسات دولتی و غیر دولتی و راهنمایی رساله های دانشجویی دوره کارشناسی ارشد و دکتری اختصاص داده است.

این مراسم به همت دانشگاه های علامه طباطبائی و انجمن مددکاران اجتماعی ایران در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می شود و دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت اجتماعی شهرداری تهران و انجمن جامعه شناسی ایران در برگزاری این برنامه همکاری دارند.

روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران