ثبت نام کارگاه آموزشی مدیریت تعارضات زناشویی با رویکرد میانجی گری

کارگاه آموزشی مدیریت تعارضات زناشویی با رویکرد میانجی گری هفته آینده برگزار خواهد شد.

روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران- این کارگاه آموزشی با تمرکز بر نقش میانجی مددکاری اجتماعی و برای ارتقاء سطح توانمندی کارشناسان و اساتید درگیر در امر تعارضات زناشویی، اختلافات خانوادگی، تعامل والدین با فرزندان طلاق برنامه ریزی شده است.

مهمترین محورهای این کارگاه دوروزه عبارتند از:

  • روشهای حل تعارضات غیردادگاهی
  • رویکرد میانجی گری در مددکاری اجتماعی
  • تکنیکهای میانجی گری در مدیریت طلاق
  • مدیریت ارتباط والدین با فرزندان بعد از طلاق

مدرس این دوره دکتر ادوراد کروک، استاد مددکاری اجتماعی دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا، نظریه پرداز حوزه طلاق و میانجی گری در اختلافات خانوادگی است. دکتر ادوارد کروک مولف کتابهای ارزشمندی در حوزه ارتباطات درون خانواده و حل تعارضات خانوادگی است. کتاب طلاق و عدم مداخله (Divorce and Disengagement) وی اولین مطالعه عمیق در خصوص وضعیت پدران بعد از طلاق محسوب می شود. کتاب میانجی گری و حل تعارض در مددکاری اجتماعی و خدمات انسانی (Mediation and Conflict Resolution in Social Work and the Human Services) در هجده فصل و هر کدام به یکی از حیطه های میانجی گری در مددکاری اجتماعی در سطوح مختلف می پردازد. پدران طلاق گرفته: نیازهای فرزندان بعد از طلاق و مسئولیتهای والدین ( Divorced Fathers: Children’s Needs and Parental Responsibilities) و پنداشتهای عادلانه والدینی: عدالت اجتماعی در تعیین قانونی والد بعد از طلاق ( The Equal Parent Presumption: Social Justice in the Legal Determination of Parenting After Divorce) از دیگر کتابهای وی در حوزه طلاق و حل اختلاف زناشویی است. وی ده ها مقاله در حوزه تخصصی خود یعنی طلاق و حل اختلاف خانوادگی دارد. وی در رشته مددکاری اجتماعی درجه کارشناسی ارشد و دکتری را دریافت کرده و علاوه بر آن فارغ التحصیل رشته های روانشناسی و جامعه شناسی هم هست.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره های ۴۶۸۳۰۵۸۱ (با کد ۰۲۱ تهران) و شماره همراه ۰۹۱۲۵۰۶۲۵۱۸  تماس حاصل نمایند.

این دوره ارزشمند دوروزه در ۱۲ و ۱۳ دیماه سال جاری در تهران، خیابان ولیعصر (عج)، نرسیده به پارک وی، مجموعه تلاش برگزار خواهد شد.

 

photo_2017-12-29_07-12-01