مراسم گرامیداشت روز مددکار اجتماعی در استان مازندران

به مناسبت روز مددکار اجتماعی نشستی با همت دفتر انجمن مددکاران اجتماعی ایران در روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه در شهرستان ساری استان مازندران برگزار شد.

هوشنگ نجفی، مسئول دفتر انجمن مددکاران اجتماعی ایران در استان مازندران با بیان این مطلب و ارائه گزارشی از آن در گروه مجازی مدیران انجمن در سامانه ایتا، برگزاری این نشست را برای ارتقاء حرفه در رشته و به ویژه در دستگاه های مختلف دولتی مهم دانست و ابزار امیدواری کرد مددکاری اجتماعی با برنامه هایی از این دست بتواند جایگاه مناسبتری در نظام حمایت اجتماعی استان پیدا کند.

در این نشست که جمعی از مددکاران اجتماعی و کارشناسان مرتبط در استان حضور داشتند از نقش مهم مددکاران اجتماعی صحبت شد و از فعالیت های مددکاران اجتماعی در سازمان های مختلف استان تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این برنامه، جمعی از مدیران مرتبط در استان از جمله مدیران کل فرهنگی و اجتماعی استانداری،مدیر کل و معاونین و روسای ادارات و مددکاران اجتماعی کمیته امداد،مدیر کل و معاونین و روسای بنیاد شهید استان، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان،‌مدیرکل فنی و حرفه ای استان، معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان، مدیران و مددکاران اجتماعی دستگاه های مذکور و پلیس ، زندان، بهزیستی، مراکز درمانی، اعضاء انجمن و…. برپا گردید.

دکتر سید حسن موسوی چلک، یکی از مهمانان ویژه و سخنران این نشست بود و از این که روز مددکار اجتماعی در استانهای مختلف کشور گرامی داشته می شود اظهار خشنودی کرد و افزود: امروز مددکاری اجتماعی جایگاه مناسبتری دارد و مدیران درک کرده اند که اهمیت متخصصین این رشته تا چه اندازه بالاست البته نقایصی هم وجود دارد که باید رفع شود.

روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران

تصاویر: