نشست صمیمانه اعضای انجمن یزد با رئیس دانشگاه یزد

مسئول و اعضای انجمن مددکاران اجتماعی ایران استان یزد و انجمن علمی مددکاری اجتماعی دانشگاه یزد در نشستی صمیمانه با دکتر محمد صالح اولیا رئیس دانشگاه یزد دیدار کردند.

در این نشست که روز دوشنبه ۲۶ مهرماه سال جاری با حضور دکتر سید رضا جوادیان مسئول انجمن مددکاران اجتماعی ایران استان یزد، دکتر کاظم مندگاری معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و شماری از اعضای انجمن برگزار شد از انجمن علمی – دانشجویی مددکاری اجتماعی و اعضای آن به دلیل کسب رتبه در “جشنواره حرکت” تجلیل شد.

دکتر محمد صالح اولیاء در این دیدار اظهار داشت: باید بحث خودباوری و اعتماد به نفس را تقویت کرد چراکه اعتماد به نفس می تواند سبب نشاط علمی شود. وی با اشاره به یک ایده افزود: دانشگاه یزد با توجه به چشم انداز هایی که در پیش گرفته است باید بتواند به یک جامعه نمونه تبدیل شود تا ما شاهدکاهش آسیب‌ها و مشکلات در سطح دانشگاه و خوابگاه باشیم و این امر مستلزم آن است که هم اعضای هیات علمی به نظریه پردازی ها و تشخیص مسائل و مشکلات بپردازند و در کنار آن هم دانشجویان به تحقیق و بررسی بپردازند که در این صورت می توان به نتیجه ی دلخواه دست یافت.

وی تصریح کرد: در هر دانشکده افراد متفاوتی حضور دارند که سبب ایجاد جهتگیری ها و جریان های جدیدی می شوند و باید قدر این افراد را دانست .

دکتر سید رضا جوادیان نیز اظهار شد: یکی از مهم ترین عواملی که باعث موفقیت انجمن شده موضوع تقسیم کار و همکاری تیمی بین اعضاست و از سوی دیگر احساس مسوولیت و انگیزه داوطلبان می تواند سبب موفقیت جمعی شود.IMG_0099 IMG_0065-2 IMG_0054 IMG_0055